Výměna a reklamace
MŮŽETE SE SPOLEHNOUT
Reklamace se vždy snažíme vyřizovat rychle a bez starostí, protože spokojenost zákazníků je pro nás prvořadá.
JEDNODUCHÁ VÝMĚNA
Stačí když vyplníte reklamační nebo výměnný list a po přijetí Vám obratem zašleme náhradní produkt
VAŠE PENÍZE NEDRŽÍME
Po vyřízení nezbytných kroků reklamace Vaše peníze zbytečně nezdržujeme a pošleme Vám je nejpozději do 14 dnů.
ČASU MÁTE DOST
Na výměnu nebo vrácení kabelky, batohu, peněženky nebo jiného produktu z našeho e-shopu máte 14 dní od doručení.
Jak postupovat při vrácení nebo výměně
- Stáhněte si formulář pro vrácení nebo výměnu. Najdete jej ve spodní části této stránky.
- Ve formuláři vyplňte všechny údaje a zvolte, zda máte zájem produkt vrátit ve 14d. lhůtě nebo jej chcete jen vyměnit. Máte-li zájem o výměnu, nezapomeňte uvést, o jaký náhradní produkt máte zájem.
- Dokument nám zašlete spolu s produktem zpět na adresu Bellakabelky.cz, Mlynská 312/16, 92522 Velké Uľany, Slovensko. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
- Po přijetí produktu bude Vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě. O vybavení Vás budeme informovat mailem.
Jak postupovat při reklamaci
- Stáhněte si reklamační formulář a přečtěte si reklamační řád. Dokumenty také naleznete ve spodní části této stránky.
- Ve formuláři popište závadu a jak se projevuje. Popište také jaká forma řešení by vám vyhovovala nejvíce.
- Dokument nám zašlete spolu s reklamovaným produktem zpět na adresu Bellakabelky.cz, Mlynská 312/16, 92522 Velké Uľany, Slovensko. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
- Po přijetí produktu bude Vaše žádost posunuta na reklamační oddělení a o dalším postupu vás budeme průběžně informovat. Všechny požadavky se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném čase.