Sleva -10% s kódem: VANOCE10

Výměna a reklamace

MŮŽETE SE SPOLEHNOUT

Reklamace se vždy snažíme vyřizovat rychle a bez starostí, protože spokojenost zákazníků je pro nás prvořadá.

JEDNODUCHÁ VÝMĚNA

Stačí když vyplníte reklamační nebo výměnný list a po přijetí Vám obratem zašleme náhradní produkt

VAŠE PENÍZE NEDRŽÍME

Po vyřízení nezbytných kroků reklamace Vaše peníze zbytečně nezdržujeme a pošleme Vám je nejpozději do 14 dnů.

ČASU MÁTE DOST

Na výměnu nebo vrácení kabelky, batohu, peněženky nebo jiného produktu z našeho e-shopu máte 14 dní od doručení.

   Jak postupovat při vrácení nebo výměně

  1. Stáhněte si formulář pro vrácení nebo výměnu. Najdete jej ve spodní části této stránky.
  2. Ve formuláři vyplňte všechny údaje a zvolte, zda máte zájem produkt vrátit ve 14d. lhůtě nebo jej chcete jen vyměnit. Máte-li zájem o výměnu, nezapomeňte uvést, o jaký náhradní produkt máte zájem.
  3. Dokument nám zašlete spolu s produktem zpět na adresu Bellakabelky.cz, Mlynská 312/16, 92522 Velké Uľany, Slovensko. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
  4. Po přijetí produktu bude Vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě. O vybavení Vás budeme informovat mailem.

   Jak postupovat při reklamaci

  1. Stáhněte si reklamační formulář a přečtěte si reklamační řád. Dokumenty také naleznete ve spodní části této stránky.
  2. Ve formuláři popište závadu a jak se projevuje. Popište také jaká forma řešení by vám vyhovovala nejvíce.
  3. Dokument nám zašlete spolu s reklamovaným produktem zpět na adresu Bellakabelky.cz, Mlynská 312/16, 92522 Velké Uľany, Slovensko. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
  4. Po přijetí produktu bude Vaše žádost posunuta na reklamační oddělení a o dalším postupu vás budeme průběžně informovat. Všechny požadavky se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném čase.

Reklamační řád

Stáhnout

Reklamační protokol

Stáhnout

Odstoupení od smlouvy

Stáhnout

Péče o zboží

Stáhnout